Пошуковий запит: (<.>A=Співакова І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Співакова І. Б. Теорія і практика організації методичної роботи у загальноосвітньому навчальному закладі [Електронний ресурс] / І. Б. Співакова // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2015. - Вип. 220. - С. 182-194. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2015_220_31
|
2. |
Хоружа Л. Л. Професійна діяльність учителя крізь призму педагогічної інноватики [Електронний ресурс] / Л. Л. Хоружа, І. Б. Співакова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2016. - № 25. - С. 34-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2016_25_8 Проаналізовано теоретико-методологічні положення щодо осмислення феномену інноваційної діяльності педагога і вивчення різних аспектів розвитку готовності учителя до розуміння та впровадження інноваційного типу фахової діяльності. Подано результати експериментального дослідження щодо готовності вчителів до її виконання.Проанализированы теоретико-методологические положения по осмыслению феномена инновационной деятельности педагога и изучению различных аспектов развития готовности учителя к пониманию и внедрению инновационного типа профессиональной деятельности. Представлены результаты экспериментального исследования о готовности учителей к ее выполнению.The article deals with theoretical and methodological issues relating to the understanding of the phenomenon of innovative activity of the teacher and the study of various aspects of readiness of the teacher to implement an innovative type of professional activity. It presents the results of experimental studies of teachers’ readiness to implement it. The basis for the revitalization of the teacher in understanding and implementing pedagogical innovations in modern conditions is qualitatively new management of methodical work of an educational institution. Defining innovative component technologies in the content and methodology of the teacher CEI is an urgent task vocational teacher education.
|
3. |
Співакова І. Б. Проблема розвитку інноваційної діяльності вчителя у науково-практичній рецепції [Електронний ресурс] / І. Б. Співакова // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2016. - Вип. 239. - С. 234-242. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2016_239_36
|
4. |
Співакова І. Б. Стратегія розвитку методичної роботи ліцею в умовах організації експериментально – дослідної роботи [Електронний ресурс] / І. Б. Співакова // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2015. - Вип. 208(2). - С. 303-313. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2015_208(2)__33
|
5. |
Співакова І. Б. Інноваційна діяльність вчителя як головна умова реформування шкільної освіти [Електронний ресурс] / І. Б. Співакова // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2016. - Вип. 253. - С. 263-268. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2016_253_45
|
6. |
Співакова І. Б. Інноваційний розвиток вчителя як педагогічна проблема [Електронний ресурс] / І. Б. Співакова // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2017. - Вип. 267. - С. 181-188. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2017_267_32
|
7. |
Слободян О. П. Інноваційні підходи діалогізації освітнього простору [Електронний ресурс] / О. П. Слободян, І. Б. Співакова // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2018. - Вип. 291. - С. 290-296. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2018_291_53
|
8. |
Бжузе Ґ. Конкретизації ідей гуманізації освіти як основи формування гуманістичної спрямованості особистості майбутнього фахівця [Електронний ресурс] / Ґ. Бжузе, О. А. Біда, І. Б. Співакова // Humanitarian studios: pedagogics, psychology, philosophy . - 2019. - Vol. 10, no. 2. - С. 4-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hst_2019_10_2_3
|
9. |
Власенко К. О. Особливості організації дозвіллєвої діяльності з дітьми девіантної поведінки [Електронний ресурс] / К. О. Власенко, І. Б. Співакова // Humanitarian studios: pedagogics, psychology, philosophy . - 2021. - Vol. 12, no. 1. - С. 8-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hst_2021_12_1_3
|